vineri, 20 iunie 2008

Cioburi colorate

ti se intampla atunci cand esti student. cand nu iti ajung ultimii 5 lei de paine si tigari. cand descoperi in fiecare zi oameni, locuri si intamplari. cand stai in pat cu ochii deschisi privind pe tavan pentru ca nu reusesti sa iti amintesti cate beri ai baut seara precedenta. cand ti-e dor de mancarea calda de acasa. cand pierzi vremea palavragind la cafele prelungite. cand ramai in pijama toata ziua si te uiti la filme. cand inveti noaptea zeci de pagini in cateva ore pentru examenul din dimineata urmatoare...
toate aceste cioburi colorate care iti alcatuiesc existenta, ti se intampla o singura data. acum!

6 comentarii:

Miru spunea...

viata de student are si parti bune si parti rele bineinteles asa cum ai zis si tu.da oricum toate astea au farmecul lor...important e ca cioburile aduc fericirea :)))

Sorina spunea...

aaaahhh! ce frumos ai zis-o pe asta :)

Gabbey spunea...

da...viata de student e intradevar frumoasa.enervanta de multe ori cand ti se varsa cafeaua in ultimul moment pe proiectul pe care ai stat o saptamana,distractiva cand iesi cu colegii si bei,te bucuri de fiecare succes....si stresanta in sesiune!da de aia se numeste sesiune,nu...stresiune?cioburi...

goe spunea...

imi aduc aminte o faza: eram clasa intai si ma gandeam mama cat mai am pana termin scoala, 12 ani! mi se parea ca nu am cum sa traiesc atat de mult, ma apuca groaza cand ma gandeam cati ani de scoala mai am inainte...au trecut. acum sunt studenta si sunt disperata de cat de repede a trecut anul 1...o sa-mi fie dor de noptile albe si de diminetile mahmurite...de examene luate cu "sfantul cinci", de zilele in care toti o "ardem boem" :)

ioana spunea...

aşa mă bucur că ai ajuns şi tu să apreciezi dificultăţile studenţiei!serios acuma...câte beri ai băut e o chestie dar să vezi ce fain e când te chinui să îţi aminteşti cui ai mai cumpărat bere de nu mai ai bani...:p

Sorina spunea...

fara numar, Ioana! :D mai, trebe sa mai iesim si noi la o bere daca esti asa darnica :))