vineri, 20 iunie 2008

Azi imi fac blog

o simpla vineri dupa masa. etajul 6 al unui bloc vechi, comunist din Piata Marasti. un apartament dezordonat, destul de murdar, un aer imbacsit de caldura de afara poate. bucataria...veche, cu ciment pe jos, pereti albastri, masa lunga si mult prea inalta, o scrumiera, 3 tigari in scrumiera, una din ele stinsa la jumatate...o ceasca de cafea ramasa de azi dimineata. suna telefonul. Alex si-a facut blog. am vrut si eu...dar nu stiu daca are rost...cum e defapt? n-ai viata, ai blog...ee..nu stiu, poate... dar hai... ce hai? hai sa ne facem blog! te plictisesti? nu, e sesiune deci am de invatat si incerc sa evit...as face orice in loc sa invat...chiar orice? ee..nu, dar un blog mi-as face! Motor! Actiune!

2 comentarii:

goe spunea...

:) eu zic mai bine sa mergem la motoare...adica, vreau sa zic sa vii odata in bucuresti ca acushi terminam anul 2 :P

Sorina spunea...

o sa vin si in Bucu :D poate ma inspira o cafa pe Lipscani... :)