joi, 24 iulie 2008

J'attendrai le suivant...

cel mai bun scurt metraj pe care l-am vazut in ultimul timp:
http://youtube.com/watch?v=VqwgeZooUmQ

un joc... se rade, se zambeste cu subinteles, se injura, se tipa... intervine rusinea si timiditatea, tupeul, visul si credinta, iar mai apoi totul se sfarseste cu dezamagire si cu ideea ca viata isi continua mersul ei firesc, lupta pentru supravietuire se duce mai departe...
un scurt metraj care spune o poveste de iubire care nu apuca sa inceapa ca se si sfarseste tragic. J'attendrai le suivant este o intamplare simpla din viata de zi cu zi, dar care poate sa fie orice poveste de iubire dintre doi oameni pentru ca surprinde esenta iubirii: jocul... un joc care se termina tragic pentru una din cele doua persoane, un joc al carui sfarsit nu poarta vina nici unuia dintre cei doi... raul este facut fara intentie, dar nu poate fi sters.
cred ca fiecare pe rand am facut rau fara voia noastra si nimic nu a putut sa schimbe nici suferinta pe care am provocat-o si nici vina pe care am avut-o si pe care o purtam inca in suflet, pe care o plangem inca in momente de sinceritate sau tristete. cu toate astea, nimeni nu ne va crede vreodata ca ne pare rau pentru greseala pe care am facut-o... nimeni nu ne va crede ca nu trece o zi fara sa nu ne gandim cum era daca nu se sfarsea asa, daca noi nu sfarseam totul asa, daca inca nu se sfarsea... nimeni nu ne va crede ca ne este dor, ca desi am trecut mai departe, desi au trecut de atunci alte iubiri peste noi, desi zambim si luptam in fiecare zi, noi inca plangem, ne plangem greseala care poate nici nu a fost o greseala... poate era doar inca o intamplare care a schimbat cursul vietii noastre, a amandurora. pentru ca inca speram ca ne vom reintalni la un moment dat... si de aceea, ne spunem inca o data: J'attendrai le suivant...si vom alerga in continuare, vom cauta... pentru ca suntem flamanzi de iubire... de "locul" unde poate ne vom regasi, care poate ne va spala toate ranile si ne va sufla praful de pe vise...

4 comentarii:

goe spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.
goe spunea...

de fapt cei ce ranesc o fac de frica sa nu fie ei raniti, de cele mai multe ori fara sa-si dea seama.

Sorina spunea...

se poate sa fie si asta :D vis-a-vis de ce am scris eu aici, nu pot sa iti spun daca a fost asa sau nu... a trecut mult timp de atunci :)

Unknown spunea...

love sucks. love rulz. yeah that's love :">